رویه بازگردانی کالا برای هر برند متفاوت است. (به دقت بخوانید)
رویه بازگردانی برای فروشندگان کالا:
درخواست بازگردانی کالا برای برند گلها به دلیل فروش نرفتن و خرابی محصول پس از تحویل مرسوله امکان پذیر نمیباشد.
قبل از تحویل مرسوله از سلامت کالا اطمینان حاصل فرمایید.
رویه بازگردانی برای خریداران عادی:
درخواست بازگردانی کالا به دلیل خرابی محصول، تاریخ انقضا و...پس از تحویل مرسوله امکان پذیر نمیباشد.
قبل از تحویل مرسوله از سلامت کالا اطمینان حاصل فرمایید.
رویه بازگردانی برای فروشندگان کالا:
درخواست بازگردانی کالا برای برند بنیس به دلیل فروش نرفتن و خرابی محصول پس از تحویل مرسوله امکان پذیر نمیباشد.
قبل از تحویل مرسوله از سلامت کالا اطمینان حاصل فرمایید.
رویه بازگردانی برای خریداران عادی:
درخواست بازگردانی کالا به دلیل خرابی محصول، تاریخ انقضا و...پس از تحویل مرسوله امکان پذیر نمیباشد.
قبل از تحویل مرسوله از سلامت کالا اطمینان حاصل فرمایید.
رویه بازگردانی برای فروشندگان کالا:
درخواست بازگردانی کالا برای برند شاواک به دلیل فروش نرفتن و خرابی محصول پس از تحویل مرسوله امکان پذیر نمیباشد.
قبل از تحویل مرسوله از سلامت کالا اطمینان حاصل فرمایید.
رویه بازگردانی برای خریداران عادی:
درخواست بازگردانی کالا به دلیل خرابی محصول، تاریخ انقضا و...پس از تحویل مرسوله امکان پذیر نمیباشد.
قبل از تحویل مرسوله از سلامت کالا اطمینان حاصل فرمایید.
رویه بازگردانی برای فروشندگان کالا:
درخواست بازگردانی کالا برای برند گلدن لوکس به دلیل فروش نرفتن و خرابی محصول پس از تحویل مرسوله امکان پذیر نمیباشد.
قبل از تحویل مرسوله از سلامت کالا اطمینان حاصل فرمایید.
رویه بازگردانی برای خریداران عادی:
درخواست بازگردانی کالا به دلیل خرابی محصول، تاریخ انقضا و...پس از تحویل مرسوله امکان پذیر نمیباشد.
قبل از تحویل مرسوله از سلامت کالا اطمینان حاصل فرمایید.